Sinds Service Pack 4 hebben Agresso Wholesale en Multivers Extended een CRM-connector. Daarmee kunnen groothandels de verkoopmedewerkers, waar ze ook zijn, voorzien van actuele relatiegegevens en wordt tevens de mogelijkheid geboden klant-, prospect- en contactpersoongegevens direct aan te maken en te onderhouden. De CRM-connector zorgt voor de informatie-uitwisseling tussen de mobiele werkplek en het kantoor; de communicatie tussen klantrelatie, verkoopbuiten- en verkoopbinnendienst.
In de huidige markt moeten verkopers snel kunnen schakelen en klanten direct van de juiste informatie voorzien. Dat betekent dat je belangrijke relatie- en contactgegevens altijd bij de hand moet hebben. Een visitekaartje van een interessante prospect in je binnenzak is mooi maar wordt pas echt waardevol als je de informatie direct kunt verwerken en kunt delen met je collega's. Klanten en prospects hebben namelijk de mogelijkheid om via meerdere kanalen en touchpoints contact met de organisatie te hebben en dan is het belangrijk dat iedereen direct over de laatste informatie kan beschikken. Dat is wat kanten verwachten.
Met de huidige dekking van snelle en betaalbare mobiele netwerken zijn er eigenlijk geen belemmering meer. Groothandelsorganisaties krijgen nieuwe mogelijkheden om ambulante medewerkers te voorzien van de juiste applicaties en informatie om succesvol te zijn.
De CRM-connector kan zorgen voor informatie-uitwisseling met standaard mobiele apps of toepassingen op maat, zoals bijvoorbeeld selfservice portalen die klanten mede-eigenaar maken van de relatie- en contactgegevens en de wijze waarop ze willen communiceren en informatie willen ontvangen.
Download hieronder de berichtenspecificatie van de CRM-connector.
Heb je best practices met de connector of aanbevelingen dan vernemen wij die graag zodat ook anderen hiervan kunnen profiteren?
Nog geen account. Maak er dan vrijblijvend één aan.