Overslaan en naar de inhoud gaan

Unit4 biedt met de debiteurenconnector de mogelijkheid klantgegevens die 'opgesloten' zitten in de backoffice, te ontsluiten naar een veelvoud van marketingkanalen en applicaties.

De kansen die een omnichannel strategie biedt kunt u nu vormgeven door ook de centrale debiteurgegevens, nodig voor nieuwe verkooptransacties, beschikbaar te stellen aan andere applicaties en touchpoints. Tenslotte verwachten klanten dat ze direct herkend worden en makkelijk zaken met u kunnen doen. Dat betekent dat onafhankelijk van het kanaal waarop klanten contact opnemen of producten willen bestellen, het aantal extra stappen tot een minimum beperkt blijft. Bieden van actuele basisinformatie helpt hierbij.

Een omnichannel aanpak betekent dat de klant centraal staat en dat data op een veelvoud van plaatsen beschikbaar wordt gemaakt. Veelal in online en mobiele toepassingen waar debiteurdata bijvoorbeeld kan helpen:

  • nieuwe verkopen te realiseren;
  • een 360-graden klantbeeld in geintegreerde verkoopapplicaties op te bouwen
  • selfservice mogelijkheden aan klanten te bieden.

Download hieronder de berichtenspecificatie van de debiteurenconnector.

Heeft u nog best practices met de connector of aanbevelingen dan vernemen wij die graag zodat ook anderen hiervan kunnen profiteren?

Nog geen account. Maak er dan vrijblijvend één aan.

Downloads

Berichtenspecificaties van de debiteurenconnector
Registreer nu gratis om documenten te downloaden

Reacties

Login of registreer om te reageren