Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe een goede shopping experience bijdraagt aan een veranderende B2B markt. B2B klanten kopen om geld te verdienen. Ondanks dat B2B en B2C twee zeer verschillende doelmarkten zijn, hebben ze gemeen dat de eindgebruiker in beide gevallen een consument is. En elke consument wordt gestuurd door emotie.

Of je nou sneakers koopt voor je dochter of tuinmeubelen voor je lifestyle winkel, het koopproces is een experience - een shopping experience. Zulke experiences worden door de B2C wereld al geïmplementeert, de B2B kant loopt hierop achter.

Elke B2B e-commerce kan veel halen uit het ontwerpen van een goede shopping experience. In ons whitepaper behandelen we waarom het belangrijk is en geven we handvaten om het te implementeren. 

In dit whitepaper leer je over:

  • Gepersonaliseerde content
  • Belang van een goed design
  • On-site search & navigatie
  • Voordelen van cross- & upselling
  • De winst van een goede payment checkout

Download de whitepaper hier.

 

Reacties

Login of registreer om te reageren