Doe je als groothandel via e-commerce steeds meer zaken met eindgebruikers dan merk je waarschijnlijk dat consumenten online vooral voor gemak gaan. Het gemak zit naast makkelijk zoeken, beschikbaarheid en het bestelproces ook in de keuzevrijheid om een afleveradres of afhaalpunt naar keuze te kunnen selecteren.
Consumenten willen niet de hele dag aan huis gekluisterd blijven om te voorkomen dat ze de levering mislopen. De trend is dan ook dat consumenten willen kunnen kiezen voor het afleveren van de zending bij een afhaalpunt. Het bieden van eenvoudig afhaalpuntkiezer in de webshop checkout biedt dan een mooi extra service.
Beschikbare functionaliteit van je webshop naar Kerridge Wholesale en vervolgens naar Transsmart
Vanaf Update 67 is het vanuit Kerridge Wholesale mogelijk om een servicepunt mee te sturen in de boeking naar Transsmart. Dit betekent dat het vanaf nu mogelijk is om in je webshop aan klanten aan te bieden om de bestelling af te laten leveren op een servicepunt.
We weten dat een aantal websites deze optie al bieden. De verkooporderdata hebben wij in veel gevallen al geïntegreerd van de webshop naar de Wholesale backoffice en kunnen additionele data m.b.t. een afhaalpunt via de integratie meenemen. In Wholesale wordt het afhaalpunt bij eenmalige adres vastgelegd en bij het maken van het transportlabel kunnen we deze informatie richting Transsmart weer gebruiken om de zending via de vervoerder op het servicepunt af te laten leveren.
Geïnteresseerd? Stuur dan een kort berichtje via deze link. We nemen dan contact op om de situatie te bespreken.