Overslaan en naar de inhoud gaan

Een ideale mogelijkheid om je klanten on- en offline beter te servicen en daarnaast meer relevante omzet te genereren is het werken met samengestelde producten of logische combinaties die door klanten vaak worden gekocht, eventueel gerelateerd aan een seizoen. In de marketing wordt dan gesproken over up- of cross sell. Is interessant, maar hoe kan Agresso Wholesale / Multivers Extended het beste ingericht worden?

Maak je gebruik van een productsamenstellingen dan biedt Agresso Wholesale / Multivers Extended meerdere mogelijkheden. De belangrijke vraag is wanneer kun je beter gebruik maken van een samengesteld product of een explosieproduct? Om de verschillen scherp te krijgen hebben we een voorbeeld in bijgevoegde pdf uitgewerkt.

Het document geeft inzicht in wat de consequenties zijn voor de voorraadpositie op uw e-commerce platform, het order- en logistieke proces, en ook de gewenste financiële verwerking en statistieken.

Lees het kennisdocument: 'Samengesteld product vs. explosieproduct'.

Nog geen persoonlijk account. Maak er dan vrijblijvend één aan.

Downloads

kennisdocument Samengesteld product vs. explosieproduct
Registreer nu gratis om documenten te downloaden

Reacties

Login of registreer om te reageren