Overslaan en naar de inhoud gaan

Over Jean-Marc Van Daalen

Groothandels zijn continu onderhevig aan de dynamiek binnen de toeleveringsketen. Steeds vaker besluiten groothandels direct aan consumenten te verkopen, een buitenlandse markt aan te boren en verkennen ze het online potentieel van een eigen webshop of virtuele marktplaatsen. (zoals Amazon, E-Bay of Bol.com). De noodzaak om traditionele business modellen aan te vullen of te transformeren naar nieuwe manieren van handelen brengt andere uitdagingen met zich mee. Welke processen dienen geoptimaliseerd te worden? Hoe wordt omgegaan met de explosieve toename aan (product)data? Hoe worden online datapools aangesloten? Welke technologieën zijn nodig om data efficiënt te verwerken en een toegevoegde waarde te laten zijn?

Allemaal vragen die, wanneer ze individueel beantwoord worden, kunnen leiden tot zeer hoge kosten en complexiteit. Ik help u graag dit vraagstuk integraal te benaderen, waardoor u verder kunt groeien en uw medewerkers zich steeds meer kunnen richten op activiteiten die echt waarde toevoegen voor uw klant.

Functie

Directeur