Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Te druk’ met je bedrijf? Blijven veel taken liggen? Virtual Assistant Anneleen biedt de oplossing!

Voorstellen - Virtual Assistant Anneleen

Aangenaam, via deze weg wil ik jullie graag kennis laten maken met mij, Anneleen Beumer en mijn vak als Virtual Assistant.

Woonachtig in Rijssen in het prachtige Twente, 30 jaar oud, getrouwd en naast mijn parttime ondernemerschap ben ik moeder. Dit is een belangrijke reden van mijn sprong in het diepe afgelopen januari, starten als virtual assistant. Op deze manier kan ik goed mijn tijd tussen werk en privé verdelen.

Virtual Assistant, wat is dat nu eigenlijk en wat doet een Virtual Assistant precies?

Kort door de bocht is dat eigenlijk een assistent die op afstand diverse taken van ondernemers uit handen neemt. Werk waar ondernemers zelf niet aan toe komen of geen affiniteit mee hebben. Door het inhuren van een virtual assistant koop je tijd voor jezelf.

Het inhuren van een virtual assistant is een investering die zich vooral terugverdiend in tijd maar ook zeker in geld. Zodra een ondernemer taken uit handen kan geven zie je vaak meer balans ontstaan in de werklasten. Hierdoor kunnen ondernemers meer focussen op hun groei en core business.

Anneleen Beumer

Voordeel van een Virtual Assistant

Het inhuren van een zzp’er is een mooie oplossing voor veel ondernemers. Het in dienst nemen van een medewerker is een dure kostenpost en neemt de nodige risico’s met zich mee. Waarbij een virtual assistant in de basis zelfvoorzienend is qua werkplek en andere voorzieningen.

Voordelen in het kort:

  • Meer tijd door efficiënter te werken en taken uit handen te geven
  • Structuur in je werkzaamheden en overzicht in je to-do’s
  • Focus, op de grote lijnen van je onderneming door de tijdswinst
  • Geld, je verdiend meer geld als je bezig ben met de juiste dingen
  • Plezier, doordat je weer bezig ben met de dingen die je energie geven

Werken op afstand is voor veel ondernemingen sinds de ‘C-tijd’ het nieuwe normaal geworden. Dit hoeft dan ook geen drempel meer te zijn voor diverse werkzaamheden.

Daar is een groot deel van de mensen inmiddels wel van overtuigd. Uiteraard is het altijd mogelijk om op bepaalde momenten elkaar face 2 face te spreken.

Aansluiting met de wholesale markt

De afgelopen jaren heb ik veel ervaring op kunnen doen in ondersteunende functies. In deze functies heb ik mijzelf kunnen ontwikkelen en mijn kwaliteiten kunnen ontdekken. Deze kwaliteiten breng ik nu graag in de praktijk als virtual assistant door het ontzorgen van ondernemers op diverse gebieden.

Een groot deel van mijn ervaring heb ik mogen op doen bij een groothandel in potterie en souvenirs, een prachtig familiebedrijf waar ik jarenlang met veel plezier heb gewerkt. Bij deze groothandel heb ik leren werken met Agresso Wholesale. Mijn ervaring met AW is behoorlijk breed doordat ik op verschillende afdelingen heb gewerkt. Dit gaat van fiattering verkooporders, zendingen maken etc. door tot aan het volledige inkoopproces.

Tijdens mijn periode op de inkoopafdeling heb ik mij ook mogen ontwikkelen op het gebied van voorraadbeheer in Slim4. Hiervoor heb ik diverse trainingen bij Slimstock gevolgd.

In mijn takenpakket op de inkoopafdeling behoorde ook het assortimentsbeheer. In de eerste instantie vanuit excel naar AW en later werd Beeyond als MDM systeem geïntroduceerd. Mijn bijdrage aan de overgang naar het Beeyond systeem zat vooral in het meedenken en vooruitdenken voor het dagelijkse inkoopproces en aansluitende processen alswel bijdragen aan de daadwerkelijke overgang. Na de overgang heb ik nog een periode mogen werken met Beeyond. Ik droeg een deel van de verantwoording op het gebied van masterdata beheer voor het volledige assortiment.

Op dit moment werk ik voor diverse opdrachtgevers waarvoor ik de masterdata beheer in diverse webshops, waaronder woocommerce.

Vooral de ervaring met de verschillende applicaties en systemen, het feit dat ik graag nieuwe dingen ontdek en leer kennen, maken mij de ideale virtual assistant voor de wholesale markt.

Uiteenlopende mogelijkheden

Elke opdrachtgever heeft zijn eigen unieke situatie en wensen waar ik graag op wil inspelen. Hierdoor zijn mijn werkzaamheden erg uiteenlopend en zijn ook de uren per opdrachtgever zeer verschillend. Variërend van een klein aantal uren per maand tot meerdere uren per week, voor een langere of juist kortere periode. Alles is afhankelijk van de behoefte van de ondernemers en wordt daar zoveel mogelijk op afgestemd.

Overtuigd? Of wil je graag meer weten

Je kunt altijd vrijblijvend contact met mij opnemen om eens samen te sparren. Ik maak graag tijd voor een virtueel kopje. Zo kunnen we elkaar leren kennen en wie weet een mooie samenwerking opbouwen in de toekomst. Ik ben bereikbaar op 06 22251029 of via e-mail: [email protected].

Lees verder mijn profiel via de onderstaande download mogelijkheden.

Hartelijke groet,

Virtual Assistant Anneleen

Downloads

Profiel Virtual Assistant Anneleen Beumer
Registreer nu gratis om documenten te downloaden

Reacties

Login of registreer om te reageren